Cerrahi Tedaviler

Uzman Diş Hekimliği Hizmetleri

Diş implantları, eksik dişleri yerine koymak için genellikle en iyi seçenektir. Takma-çıkarma protezler gibi hareketli protezlerin günümüz bilimsel diş hekimliğinde popülaritesi ve kullanılırlığı giderek azalmaktadır.

7-23 yaşları arasında süren/sürmesi beklenen bu dişler, antropologlara göre insanların artık eskisi kadar çiğneme ihtiyaçlarının olmamasından kaynaklı çenede iyi bir konumda sürmelerini tamamlayamamaktadır.

Çene kistlerinin en büyük dezavantajları, çoğu zaman hiçbir uyarı vermeden çok büyük boyutlara ulaşabilmeleridir. Herhangi bir ağrı, sızı, şişlik veya kanama yapmadan büyüyebilen bu kitleler, rutin diş hekimi muayenesi sırasında alınacak bir çene röntgeniyle tespit edilebilmektedir.

Çene eklemi bozuklukları Çene Cerrahisi Uzmanlarının çok sık karşılaştığı hastalıklardandır. Hastalar genelde kliniğe kulak ağrısı, baş ağrısı, ağız açmada zorluk, yemek yerken eklem bölgesinde ağrı veya ses şikayetleri ile başvururlar.

travma kaynaklı diş ve çene hasarları travma kaynaklı diş ve çene hasarları travma kaynaklı diş ve çene hasarları travma kaynaklı diş ve çene hasarları travma kaynaklı diş ve çene hasarları

Daha uzun sürmesi planlanan diş tedavilerinde veya genel anestezi gerektirecek kadar büyük cerrahi işlemlerde genel anestezi tercih edilir. Hastane ortamında, anestezi ve reanimasyon …